Igor moet medicatie krijgen voor zijn pees. Eerst waren het kleine pilletjes ( die gingen makkelijk, je stak ze gewoon in een wortel en hij at ze zonder morren op). Nu is het een poedertje. En dit gaat al vele minder goed. We hebben het eerst geprobeerd door het poeder met wat eten en maïsolie te mengen, hij at dit maar half op. Dan probeerde we het met eten en siroop en daar het poeder bij. Dat vond hij helemaal niet lekker. Vervolgens was het een spuit met confituur (gelei) en daar het poeder bij mengen en zo inspuiten net als een ontworming. De eerste spuit ging maar daarna had hij er genoeg van ( hij vindt het ontwormen trouwens ook maar niks). De volgende poging: ik heb een wortel uitgehold en het poeder in de wortel gedaan. Maar hij spuwt alles gewoon weer uit. Nu heb ik het poeder in pil vorm laten maken en stop ze in een wortel (net als eerst). Een probleem het zijn twee gigantische pillen die hij nu binnen moet krijgen. En hij spuwt ook steeds de wortel uit met als gevolg dat hij niet al het poeder binnen heeft.
Heeft er iemand nog tips ofz die ik kan proberen. Want de dierenarts zei dt als het niet ging hij wel een andere medicatie kon krijgen, maar dat is in spuitvorm (als een ontworming en dat heeft Igor niet zo graag, hij ziet dit echt als een marteling).
Wie kan mij helpen
We wilde ook misschien proberen het poeder over de luzerne te kappen en het hem zo te geven