)Mijn shetje loopt de hele tijd op de zelfde plek.
Op die plek is het wel 10 centimeter dieper

Hij doet dit al anderhalve week.
Als je een tip hebt zeg het dan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Narco schreef:Misschien mist hij een ander paard? Heb je hem al lang? Of ziet hij andere paardjes en wil hij daar naar toe! Er zijn ook paardjes die een soort 'gebrek' hebben en zonder aanwijsbare reden ijsberen.

Cassidy schreef:Hoe oud is je paard? Is de DA al geweest? Kon best wel eens het gevolg zijn van bijv. een Tia of een hersenbloeding. Loopt hij ook rechtuit of is het alleen maar steeds hetzelfde rondje?
Lise81 schreef:Misschien is hij ergens bang voor? Is de andere shet misschien de baas?
Jonne schreef:DA is dierenarts. Misschien moet je hem even laten komen?
StoRmM schreef:Ik heb hem al ongeveer 4 jaar.
StoRmM schreef:Hij is 2 en een half jaar oud.
Ashkerlon schreef:StoRmM schreef:Ik heb hem al ongeveer 4 jaar.StoRmM schreef:Hij is 2 en een half jaar oud.
Hoe oud is hij nu eigenlijk?
En staat er nog veel gras op de weide? heeft hij nog iets om de tijd mee te doden?
Of zijn er andere mensen in de weide geweest die hem misschien schrik hebben aangejaagd?
vera23 schreef:misschien heeft ie wel een zonnesteek......
timokyana schreef:lijkt wel dwangmatig.Stereotype gedrag.Ik denk ook dat het verstandig is de dierenarts te waarschuwen.wat doet hij als je zijn gedrag doorbreekt?meelopen aan een halster bv?graast hij wel of staat hij heel de dag op en neer te lopen?
)superlise schreef:klinkt niet echt goed ,als hij niet graast en ook niet naar je toe komt als je bix hebt dan wilt hij dus ook niet eten.. eet hij helemaal niks ,geen bix ,kuilgras ,gras ,stro of hooi?
inderdaad maar snel even de DA langs laten komen.
hoe kan ik hem aan het eten krijgen?? Imaginary schreef:Ik snap niet dat je een pony van 2,5 jaar al 4 jaar kan hebben.
Ik zou afwachten tot de DA komt. In de tussentijd blijven proberen
te laten eten, meer kun je niet doen denk ik.
Daantje1981 schreef:StoRmM waarom zeg je in een ander topic dat je op dit moment in het ziekenhuis ligt?
Hoe weet je dan wat je shetlander precies doet etc??
Beetje vreemd????
timokyana schreef:sorry maar zolang niet eten?alles ligt straks stil bij dit dier.Drinkt hij wel?waarom kan er vandaag geen dierenarts bij komen.Hoe ziet de pony er verder uit?oogjes helder?zijn vacht?enz