Ervaringen? Devil's Relief,Biosynov,Glucosamine Complex,enz.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Ervaringen? Devil's Relief,Biosynov,Glucosamine Complex,enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 11:54

Hallo

Ik zou graag jullie ervaringen willen weten over de volgende produkten. Ook zou ik graag willen weten wat het probleem van jullie paard is en hoeveel jullie ervan geven. en wat jullie nog doen met het paard.

Het gaat om de volgende produkten:
Osteo Cure
Devil's relief
Biosynov
Glucosamine Complex Special
Proflex
Equiflexion plus of vloeibaar

Ik heb een paard met een cyste in het straalbeen. met vergelijkbare symptomen als een paard met hoefkatrolontsteking.

Alvast hartstikke bedankt. Misschien dat het iets makkelijker wordt in de keus één van deze supplemneten te gaan gebruiken

veronake

Re: Ervaringen? Devil's Relief,Biosynov,Glucosamine Complex,enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:57

ik gebruik voor mijn merrie bioagrico : hippartico +msm. Mijn merrie heeft chronische artritis en doet het hier goed op

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:27

Preventief geef ik Equiflexion, soms poeder, soms vloeibaar. Paard heeft veranderingen/kanaaltjes in een straalbeen, heeft er nog nooit kreupel op gelopen. Is meer voor mijn eigen gemoedsrust.

Heb je al gedacht aan een zenuwsnede? Lijkt me de betere optie dan supplementen (alleen gaat dan wel de klok tikken, is uitstel voor een paar jaar, maar ook niet voor onbeperkte tijd)
Hoe groot is die cyste?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:42

-> VS

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:25

Ik voer mijn merrie met artrose in haar spronggewrichten (alleen niet tussen haar oren, ze weigert te erkennen dat sommige dingen niet kunnen en niet mogen....) Glucosamine Complex van de Groene Os. Ze is zienderogen opgeknapt toen ik haar dat begon te geven, en hoewel het duur is, is de onderhoudsdosis niet zo hoog en doe je er dus relatief lang mee (Ik doe ruim drie maanden met een pot van 90 euro). Bij haar is met een biosensor doorgemeten wat het beste was voor gewrichten, en dit kwam er voor haar uit. Ben er tevreden over.
Mijn andere paard (heb ik nog maar kort) heeft in 't verleden een poosje Cortaflex gehad op aanraden van de dierenarts, en dat wil ik hem als hij weer aan 't werk gaat ook weer gaan geven. Hij is door jarenlange overbelasting in de dressuur nu op negenjarige leeftijd "niet meer geschikt voor de sport" zoals dat zo mooi heet, en ik heb hem in april cadeau gekregen. En ben nu aan 't uitvinden wat het beste voor hem is.

Groetjes
Licorne

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:36

Ik voer zelf Cortaflx (=Cortaflex in de goedkopere uitvoering iets hogere dosis , en dan nog ong 60% van de Cortaflex en dat is incl transport van uit USA). Paardje loopt er lekker soepel op. Hij is ook uitgemeten ivm probleem op de linker kogel.

Als je uit de USA besteld hou dan rekening met invoerheffingen. die beginnen bij 22 euro, daaronder betaal je niks. Je bent dus met een iets kleinere verpakking uiteindelijk goedkoper uit en die gaan ook gewoon via de PTT, dus ophalen op het postkantoor als je niet thuis bent. De grote dingen gaan vaak via GLS (=koerier) dus bij niet thuis ophalen op het depot.
(voor de reclame , sorry mods, www.kvvet.com heb ik goede ervaringen mee)