Zeewier tegen huidpigmentatie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

serenta

Zeewier tegen huidpigmentatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 23:37

Omdat het andere topic ondertussen al veel te oud is zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=589638&st=0&sk=t&sd=a
en vele mensen mij hebben gevraag te vertellen als ik iets had gevonden wat werkte hier de uitslag.
Enkele weken geleden werd ik door een vriendin ineens op gewezen dat er een stuk ergens stond
over zeewier bij paarden met huidpigmentatie. Heb toen contact opgenomen met mij DA en die wist het eigenlijk niet en zei dat ik het gewoon kon proberen omdat het geen kwaad kon als het niet werkt. Daarna voor de zekerheid ook nog even de paardendrogisch erover gebeld. Hun rade het aan samen te voeren met Omega olie. (dit had mijn vriendin ook al gezegt dat dat wel een dgoede combi zou zijn) En toch maar besteld.
Ik voer het ondertussen nu 3 weken en moet zeggen zie ruime verbetering. Zijn huid is weer ontspannen en ik heb het idee dat het opgehouden is. Ook groeit het naar mijn idee nu ook sneller aan.
Dus voor mensen die ook een paard hebben die hier last van hebben probeer het eens!

ellepel

Re: Zeewier tegen huidpigmentatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 08:53

zeewier is veel mineralen en vitamines he?
zou er misschien dan een tekort ergens van zijn geweest dat de huid daarom zo pigmenteerde?
misschien door aanvulling van het tekort dat dat nu weer okee is ...
zeewier is inderdaad goed voor de vachtd at klopt, de mijne gaat er altijd heel erg van glanzen

serenta

Re: Zeewier tegen huidpigmentatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 19:21

Hij heeft een mineraalblok, zoutblok en een likit in zijn stal hangen waar die wel aan zit (niet heel veel maar wel genoeg.) daarbij voerde ik hem al wel extra vitamine dus neem aan dat die genoeg kreeg.