Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Bescherm je paard door hem in te smeren met een antizonnebrand crème. Heeft het paard korsten op de neus smeer deze dan in met vaseline en houdt hem uit de zon totdat het weer genezen is.
. Nimmedor schreef:ik werk nu op een stal met friezen, maar die werken met 37 graden ook heel intensief, ze staan wel een uur na te hijgen, maar ´hoelang je ook stapt, maar verder houden ze er niks aan over, en elke dag worden ze gereden nooit niet stijf ofzo... denk dat het er ook aan ligt wat het paard gewend is.
Helemaal een wei zonder enige beschutting/schaduw....
. Narco schreef:Nimmedor schreef:ik werk nu op een stal met friezen, maar die werken met 37 graden ook heel intensief, ze staan wel een uur na te hijgen, maar ´hoelang je ook stapt, maar verder houden ze er niks aan over, en elke dag worden ze gereden nooit niet stijf ofzo... denk dat het er ook aan ligt wat het paard gewend is.
Dat meen je toch niet echt hoop ik???
gillian schreef:Ik vraag mezelf serieus af waarom mensen denken dat paarden het fijn vinden om met dit weer in de wei te staan
Auky schreef:gillian schreef:Ik vraag mezelf serieus af waarom mensen denken dat paarden het fijn vinden om met dit weer in de wei te staan
Omdat hij zelf kiest voor zijn weiland, terwijl er een inloopstal staat.
En toch staat meneer liever op de wei onder een boom.
amigootje schreef:Ik las ergens in dit topic iets over smeren met vasaline...
Dit is niet verstandig met de zon... dan gaat het JUIST verbranden...
Dus enkeld met WITTEN vasaline smeren

.