harry's horse hoefschoenen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny21

harry's horse hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 07:03

Welke hoefschoenen hebben jullie ervaring mee?

En die van HH???? Er zijn er verschillende.... Weet iemand een prijs???

Kyona

Re: harry's horse hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:47

Heb die neoprene van zowel Kieffer als HH gehad. Die van HH zijn best goed; weet niet meer precies wat ze kosten maar het scheelde aanzienlijk. Die van HH vallen mooi lang dus dat was handig om te voorkomen om ijzers kwijt te raken.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:03

Hebben we het nu over hoefschoenen of over springschoenen???

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:10

springschoenen denk ik, want anders zit je niet in over ijzers die je niet kwijt wil raken....

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 18:07

Ehm, had niet goed gelezen geloof ik; ik had het over springschoenen maar de topic starter had het over hoefschoenen. Sorry voor de verwarring....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:19

De hoefschoenen van HH zijn toch gewoon de Easyboots en de Boa's ? Als je die namen in je titel zet dan is het wellicht duidelijker ?

Zover ik weet heeft HH geen eigen merk hoefschoenen maar hebben ze alleen de hoefschoenen van EasyCare in hun aabod , die uit de USA komen....

Boa's zijn leuke schoentjes , de Easyboots daar was ik jaren terug niet zo'n fan van , weet niet hoe ze nu zijn die nieuwe.

Vroeger slijtten ze heel snel en het systeem met de krammen die in de hoef klemmen / de zware sluiting , vond ik niet geweldig.

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:15

Wij hebben de Easyboots, ik heb ze gebruikt toen mijn paard elke dag in de stapmolen moest. Ik vind ze handig in het gebruik, maar zoals de meeste hoefschoenen zijn ze meer geschikt voor paarden met ronde hoeven. Onze paarden hebben smalle ovale hoeven en daar zijn ze niet echt op gemaakt. De paarden hoeven niet aan de Easyboots te wennen en ze schuren nergens. Het aan en uitdoen gaat eenvoudig, het is even een handigheidje. De Boaboots heb ik ook geprobeerd, maar die pasten bij ons paard voor geen meter. Ze zitten hoger en je hebt dus eerder kans op schuren. Ook zijn ze zwaarder dan de Easyboots. De Easyboots zijn niet zo duur en soms kun je ze ook tweedehands kopen. Ik betaalde 45 euro per stuk voor nieuwe.

biewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:02

Ik heb ook Easyboots, voor het eerst pas gekocht. Helaas door een peesblessure heb ik ze nog niet vaak kunnen gebruiken, maar hij liep er wel zonder problemen mee weg.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 06:56

Ik zie er meerdere staan op de site van HH, met welke hebben jullie de ervarringen???

biewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:02

De gewone EasyBoot.