paard na 4 maand weer in de wei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Littlee_one

paard na 4 maand weer in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 11:28

Ik moest het ff kwijt, dat mijn paard na 4 maand op stal te hebben gestaan gister de wei weer in is gegaan(A) heeft had/heeft een peesblessure en moest absolute rust.
Voor de mensen die ook een paard met een peesblessure hebben zal ik er ook echt aan houden. Het is heel erg moeilijk dat weetik, ik ben ook super blij dat het erop zit. Maar mijn paard heeft zich er goed doorheen gesleept, hij staat nu lekker dag en nacht in een grootweiland met 3 anderen.... HEEEERLYK!
groetjes

jackie

Re: paard na 4 maand weer in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:25

en hoe heb je dat gedaan na vier maanden boxrust? is hij niet helemaal uit zijn dak gegaan?

Littlee_one

Re: paard na 4 maand weer in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 09:28

Nouuuu,, de eerste weken ging het eigenlijk heel goed en ik haalde hem er elkje dag ff uit om aan de hand te gaan grazen buiten, dat ehb ik 3,5 maand volgehouden en dana moest ik 3 week weer langzaam opbouwen dus erop gaan rijden(!) terwijl hij al 3,5 maand op rust stond, dat ging wel wat moeizaam drm ben k ook vet blij dat ie nu in de wei staat want hij was niet meer te hanteren op het laatst..... nu maar afwachten hoe dit gaat want ik ga volgende week op vakantie
maar hij kreeg ook last van rotstraal in de stal enzo en in de wei was dat gelijk over
groetjes