zaya schreef:mirgino: ik ( bijrijdster van het paard ) ben wel blij dat iedereen denkt dat het een schiefel is. dat helpt wel bij de ernstige gedachten, wat het zou kunnen zijn. BEDANKT IEDEREEN!!!!. maar ik las net in je berichtje dat je d`r klei en gel op deed??? dat moet je toch neem ik aan eerst van de DA hebben gehad toch?. is het dan toch niet verstandig om dan toch te bellen?. het is niet mijn eigen paard, dus ik ben extra voorzichtig. ( ben altijd bang dat het door mij komt dat ze die bult nu heeft ) het is me voor een paar weken geleden opgevallen dat ze een bult had op haar pijpbeen. ik dacht eerst nl dat het door een beest kwam, en dat ze misschien gestoken zou zijn. maar hij zit er nog!! dus heb ik renee ( merrieveulen hier op bokt ) gevraagt wat het zou kunnen zijn. vandaar dit topic
ha jij ook hier! gelukkig zal het dus niks ernstigs zijn, al lijkt het me wel verstandig om het even met de eigenaren te bespreken, misschien willen zij er wel liever een DA naar laten kijken. maar ik denk wel dat onze medebokkers gelijk hebben, dat zolang het niet pijnlijk is (aangezien we er nu gewoon op kunnen drukken en ze niet kreupel is) het laten komen van een DA niet nodig is...