Rug vastzetten..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bino_Pino

Rug vastzetten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 09:41

hey,
mn verzorgpony is donderdag (6/7) ziek geweest, er zat iets verstopt in haar keel, dierenarts was geweest ook nog zware bloedneus gehad ( Ach gut )..
in het begin mocht ik rustig rijden, met lange teugel zodat haar nek niet te veel moest plooien enz. nu mag dit dus wel al, maar is er een ander probleempje...
ze zet nl. haar rug nogal vast..
weet iemand hoe ik dit kan 'loskrijgen' ?
ik ga haar deze week wat longeren met pessoa.. mag van eigenaresse (en die is dierenartsassistente!) , zou dit helpen? Lachen

Groetjes!

Bino_Pino

Re: Rug vastzetten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 19:36

heeft niemand wat tips ofzo?

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:50

Sorry ik kan je hier ook niet mee helpen, hooguit door je topic op deze manier een schopje te geven. Ik ben zelf wel benieuwd naar een oplossing, dan weet ik daar een volgende keer ook een antwoord op Tong uitsteken Ja ja, ik wil graag een slimme meid worden Haha!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:11

Het is moeilijk in te schatten van achter de PC. Laat er eens een osteopaat naar kijken, die kan zien of er rug- of nekklachten zijn en deze behandelen.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:08

Mijn paardje is ook vorige week naar een osteopaat geweest heeft wel beetje geholpen en je kon precies zij waar je paardje last van had.....

Pasoa kan misschien helpen als je het maar niet forceerd.....ja kan er ook wel op maar idd goed laag proberen te rijden...eerst met stap beginnen en haar daar in lostewerken....lukt het niet na een tijdje dan niet doorgaan anders word het misschien erger....lukt het wel zolangzamerhand...dan rustig beetje oppakken en misschien een stukje draven....voelt het nou echt helemaal niet goed dan idd die osteopaat laten komen kan noooit kwaad ....succes