Wie gebruikt het supplement SOUL-MATE NUTRITION?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moniquex

Wie gebruikt het supplement SOUL-MATE NUTRITION?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 13:51

Ik heb af en toe het idee dat mijn 4 jarige paard wat mist, hij kwakkelt erg met zijn gezondheid en iedere keer heeft hij wel wat. Nu vroeg ik me af wie kent het supplement SOUL-MATE NUTRITION en hoe zijn hier de ervaring mee?

De website: http://david.scorpion.nl/intranet/soulmate/index.php?link=home.html

Alvast bedankt voor jullie reactie Knipoog

pmarena

Re: Wie gebruikt het supplement SOUL-MATE NUTRITION?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:31

Ik heb het een tijdje gevoerd , maar zag geen effect eigenlijk en ben er maar mee gestopt.

Heb er wel hele goede verhalen over gehoord van zeer tevreden gebruikers , onder Bokkers zaten er destijds hele enthousiaste mensen bij.

Vooral op Western.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:14

Heb het de afgelopen winter gevoerd. Beviel prima. Het oudje had een verminderde weerstand en kwam de winter heel mooi door. Ook de 2 jarige kwam als mooi uitgebouwd paard de winter uit. Natuurlijk ligt het niet alleen aan een voedingssupplement, maar goed voer doet ook veel. Toch zet ik ze komende winter weer op dit voedingssupplement. Het werkt zichtbaar beter dan andere bekende merken.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:41

Ik geef het aan mijn paard als voedingssupplement samen met wat muesli en olie eroverheen (anders stuift het zo).
Toen Elan op zijn nieuwe stal kwam 1 jaar geleden, was hij erg mager en futloos (bleek gewoon erg slecht gevoerd te zijn).
De stal waar ik nu sta heeft hem weer helemaal opgeknapt en ik ben Soulmate bij gaan voeren. Ik merk echt duidelijk verschil, Elan wordt er ook wat pittiger door...
Kijk maar in mijn profiel voor foto's dan zie je wat ik bedoel Haha!

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:43

ik gebruik het ook voor mijn draver en ik vind het 1 in woord groote klasse top echt geweldig.
mijn draver is voor 3 jaar geleden aan ocd geopereerd en is in de winter altijd erg stijf als ik soulmate geef is er echt totaal niks van te zien of te merken dus ik ben echt overtuig!!!
als je meer info wil mag je me een pm sturen