Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het was toen een 3 jarige paardje
Venetia schreef:Jee wat een naar nieuws zeg. Sterkte ermee! Dapper dat je het hier op bokt komt zetten!
Ik denk dat je de goede beslissing neemt!
Hoe zit dat met artrose eigenlijk, als ik vragen mag, want een tweetje en een drietje zijn niet vreselijk slecht normaal, is dat een andere schaal?
Vidar schreef:4 is het ergst. Maar sommige paarden met een 4 hebben nergens last van en sommige zijn met een 1 al kreupel. Verschilt per paard en plaats van artrose etc.
Bij dat been met een 3 zit het ook nog eens op 2 plaatsen.
Vidar heeft er in elk geval veel last van, anders zou ik deze keuze nooit maken natuurlijk.
En om even antwoord te geven op de vraag van Sterren, ik las namelijk net dat jij ook in zo'n zelfde situatie zit, ik heb er bewust voor gekozen mijn paard niet in laten slapen. Er is onlangs een topic geweest over de keuze slager/spuitje, en toen ben ik tot deze beslissing gekomen.
Maar dat is persoonlijk en voor iedereen weer anders.
Daarbij wil ik er niet bij zijn, heel egoistisch misschien, maar mijn paard heeft ook weinig aan mij als ik helemaal hysterisch word.
Maarja, waar hebben we het over, het blijft gruwelijk...
Sterren, jij ook heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!