Na eerst met mijn eigen veearts geprobeerd het op te lossen met stalrust, stappen en afspuiten, zijn we twee weken geleden toch maar naar de kliniek gegaan om wat foto’s te laten maken.
Het was niet dat ze stok kreupel liep maar toch vond het allemaal al veel te lang duren.
Op de kliniek moest ik haar in een zachte longeerbak en daarna in een verharde longgeerbak laten zien. We gingen voor linksvoor blijkt dus daar dat ze rechtsachter ook kreupel is (heb ik gewoon nooit gezien was helemaal met links bezig geweest), en ze liep ook nog eens een stuk erger kreupel als dat ze thuis liep. Dus hebben ze van allebei maar gelijk foto’s gemaakt, daar was gelukkig weinig op te zien, behalve dan dat er in haar linkerkogelgewricht iets artrose zit, maar volgens de arts mocht dat geen naam hebben en kon ze daar niet kreupel van zijn. Hij wilde haar weer 3 weken op stalrust hebben en 2 keer per dag in de bak 15-20 minuten stappen.
We zijn nu inmiddels weer 2 weken verder en ze loopt nog kreupel en zie ook geen verbetering met allebei haar benen. Met rechtsachter loopt ze heelmaal vreemd, het is net of ze de oriëntatie met dat been kwijt is, (net ofdat dat been los zit en ze hem maar ergens neer zet). Woensdag komt de fysiotherapeut, en als het van de week niet minder is gaan we weer terug naar de kliniek voor een echo kijken ofdat het misschien toch in de pezen zit. Ik heb zelf ook al zitten denken of dat het misschien toch uit haar rug komt.
Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het even kwijt.