Ervaring met Easy going

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Ervaring met Easy going

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 13:36

Hallo,

Ik heb contact opgenomen met de paardendrogist en mijn hele verhaal uitgelegd over mijn schrikachtige pony.
Ze hebben mij aangeraden om Easy Going te gaan geven.
Heeft iemand van jullie daar ervaringen mee.....goede en slechte zijn welkom.

Alvast bedankt

pmarena

Re: Ervaring met Easy going

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 14:23

Ik heb een keer een proefzakje meebesteld....Rena vrat het echt niet Haha!

Over het algemeen is ze niet zo moeilijk met rommeltjes door haar eten , ook erg goor ruikende zure rommel of bittere poedertjes door een kwart kilootje voer , dat je jezelf schuldig voelt dat ze al weinig voer krijgt en je het dan nog verpest met die rommel Knipoog , eet ze braaf op.
Maar die helemaal niet rare Easy Going kruiden wilde ze echt absoluut niet !

Al zat er maar een snuifje in een flinke bak slobber ofzo , dat je denkt dat ze het nooit kan proeven...nou echt niet Tong uitsteken

Miam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:30

Mijn paard is een echte bloedkikker en schrikt van alles wat er om hem heen gebeurd. Als er niks te schrikken valt dan zoekt hij wel naar zandvlooien!
Ik gebruik nu ook Easy Going en hij is in zn karakter ontzettend veranderd. Hij is heel goed te rijden en ontzettend koel in zn hoofd geworden! Ben er een tijdje mee gestopt en toen kwamen zn schrikmomentjes weer terug! Voor mij dus nooit meer zonder Easy Going!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:37

ik heb nog een grote emmer staan en gebruik het niet meer.
het werkte bij mijn paard prima!

ik gebruik het niet meer omdat het probleem op een andere manier aanpak tegenwoordig (Parelli ipv voedingssupplementen)

Je kan de emmer zo bij me ophalen, gratis, opsturen doe ik niet

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:41

Het stinkt ontzettend naar Valeriaan, en mijn paard werd er niet anders van

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:10

Ik zou niet weten hoe Valeriaan ruikt , maar misschien is dat dan de reden , dat Rena daar geen liefhebber van is ofzo Tong uitsteken .... het mormel besloot steeds al van een meter afstand dat haar bakje eten een nare ouga was als er maar een pietsje van die Easy Going inzat..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:26

Haha!

Ik ken ook een paard die onder het zadel het liefste paard is, maar op stal níét te genieten, heel druk en gestresst ook. Hij krijgt altijd Easy Going en de eigenaren zijn er tevreden mee. Lachen

dorine3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:18

Ik merkte echt geen verschil...
Daarna gebruikte ik Rustcompositum van de Paardendrogist en dat vond ik wel enigzins werken! Werd goed duidelijk toen het een keer een aantal dagen op was.

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 15:55

Ik heb het ooit gegeven aan een fjordenmerrie die dacht dat ze arabische hengst was. Bij haar hielp het niet. Een kennis heeft het toen gebruikt bij een drukke, schrikachtige pony. Daar werkte het zo goed, dat ze met een zweep moest gaan rijden.

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:46

ik heb het mijn ruintje die een zeer ernstige peesblessure heeft gegeven.omdat hij rustig moet blijven,en het werkte echt wel hij was veel minder schrikachtig als nu het spul op is.dus ik ga gauw maar weer bestellen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:39

Let wel op: als er valeriaan in Easy Going zit, mag je geen wedstrijden rijden. Valeriaan staat nl op de lijst van verboden middelen. Als het goed is geeft de PD dit ook aan op de site!

Miam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 11:59

Simmie schreef:
Let wel op: als er valeriaan in Easy Going zit, mag je geen wedstrijden rijden. Valeriaan staat nl op de lijst van verboden middelen. Als het goed is geeft de PD dit ook aan op de site!

Met Easy Going mag je gewoon wedstrijden rijden. Voordat ik het ging gebruiken heb ik het nagevraagd bij de PD. Het is geen product met verboden middelen.