Ik weet niet of het hier goed staat, zo niet, verplaats het dan maar,
Ik zit met een probleempje ik heb een kieskeurige knol wordt er langzamerhand een beetje moe van,
Een paar weken geleden heb ik Appel Azijn voor hem gekocht en Omega- Olie (dat had ik al een tijdje en dat at hij in het begin ook niet, maar na een tijdje dus wel)
Goed, Dus ik heb een slobbertje gemaakt, van Meusli, Slobber, Knoflook en scheutje omega olie er doorheen, en dit keer dus ook Appel azijn hij had het niet eens geroken of meneer draaide ze hoofd om en begon verder te eten met zijn hooi.
Toen heb ik er nog maar muesli over heen gegooid en toen at hij het wel..
Daarna heb ik het geprobeerd met water verdunnen dit at hij toen wel.. waarschijnlijk proefde hij de zure smaak niet meer. ik weet trouwens niet of het eigenlijk nog werkt als je het verdunt?
Maar de volgende dag gaf ik het weer en hij moest het niet alles wat ik doorheen deed hij at het gewoon niet,
Ik heb toen appel azijn honing besteld, vandaag een klein beetje gegeven met knoflook en muesli en broodje en wortel doorheen, dit at hij op zonder problemen..
Dus ik dacht mooi, dit is dan minder zuur en net wou ik het nog een keer proberen en ja hoor weer raak, Hij liet het dus mooi liggen ik word er echt een beetje langzamerhand gek van dat hij alles laat liggen,
Ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen,
Hoe moet ik het nu geven zodat hij het wel opeet?
Zijn er nog meer mensen die een TE kieskeurig paard hebben?
Hoe moet ik het nou aan hem geven, Ik weet ook niet of het kwaad kan om omega olie en appel azijn en lijnzaad bij elkaar te geven? of dat ik het verdeeld moet doen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen