dik been door zon/verbranding??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorothea

dik been door zon/verbranding??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 20:45

Gisteren terug geweest naar DAP Bodegraven en.....goed nieuws! De pees is goed aan het genezen! Hij mag weer een beetje aan het werk. Maar ik heb besloten om hem nog lekker een weekje of 10 vakantie/revalidatie te geven. Dus thuis gekomen lekker de wei weer in. Nu is het gescande been wit, en dat is dus voor het scannen helemaal kaal geschoren en jullie voelen hem al....dat is nu een mooi roze velletje. Vandaag de hele dag lekker in de wei gestaan, en hoewel twee keer gesmeerd met fotosen-creme (helaas aan het begin en aan het eind van de dag - wegens werk), voelde het aan de buitenkant (waar het geschoren was) warm aan en het was wat dikker. Zou dit een soort irritatie kunnen zijn van de zon en wat kan ik ertegen doen? Iemand een idee wat het anders zou kunnen zijn?

Xeen

Re: dik been door zon/verbranding??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:18

Ik denk dat een geschoren been wel kan verbranden, misschien moet je morgen even de da bellen voor advies??

Misschien is je paard anders wel allergisch voor die zalf??

Yellowfish

Re: dik been door zon/verbranding??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 13:25

Inderdaad, is het geen allergische reactie op de fotosen-creme? dat klinkt me namelijk iets bekender in de oren.

Zou even de DA bellen voor advies, misschien dat hij het zo 1,2,3 weet Lachen