bobbels achter het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tess__

bobbels achter het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 18:43

Hoi allemaal,

Ik weet niet of het hier goed staat zo nee sorry!!

Maar mijn verzorgpaard heeft bobbels achter het zadel zitten. De instructrice zegt dat het van de dekjes komt maar daar geloven wij niet zoveel van. Als hij het zadel op heeft kan je gewoon je hand nog onder het dekje steken zonder te wurmen ook al zit je in het zadel.
Weten jullie misschien wat er aan de hand is??

Mell_Binky

Re: bobbels achter het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:26

heeft ie dit al lang? Mijn paardje heeft het ook rond deze tijd en mij is verteld dat t waarschijnlijk van de vliegen is (hij heeft er geen pijn aan en t is snel weer weg gelukkig)
Laatst bijgewerkt door Mell_Binky op 12-07-06 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:30

als je je hand onder het zadel kan leggen terwijl je er opzit, dan past je zadel echt niet goed, laat een zadelmaker ernaar kijken en neem je pony mee, dan kunnen ze kijken wat het probleem is en eventueel je zadel aanpassen indien mogelijk

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 19:32

Mell_Binky schreef:
heeft ie dit al lang? Mijn paardje heeft het ook rond deze tijd en mij is verteld dat t waarschijnlijk van de vliegen is (hij heeft er geen pijn aan en t is snel weer weg gelukkig)

Hij heeft t nog niet heel lang maar hij krijgt straks ook twee weken rust dus als het dan weg is weten we weer meer dan kan je ook beter zien of het van het zadel komt. Maar alvast bedankt