Ik heb even een vraagje.. Na een lange "paardenjacht" heb ik dan eindelijk een geschikt paardje gevonden ( jeeej
) Maar ik heb even een vraagje.Zelf wilde ik het paard klinisch laten keuren ( gewoon de "standaard " keuring.) Maar omdat mijn vader mij een handje helpt met de aanschaf kosten.. Wilt hij dat ik hem helemaaaal laten keuren. Hij heeft namelijk van een goede kennis ( die paarden van een paar ton verkoopt naar de USA en eigenlijk in een andere paarden wereld zit dan ik) gehoord dat dat beter is.
En nee.. Niet alleen de rönten keuring( of hoe dat ook heet
) Maar ook nog eens een bloed onderzoek( dna onderzoek ofzoiets).Ik vroeg me af hoe dit te werk gaat, dus rönten keuring en dat bloed onderzoek.
Ik vraag me ook af wat ze bijv. kunnen vinden met het bloed onderzoek, wat ze niet kunnen zien bij de andere keuringen..
Dus wat is jullie ervaring hiermee, en moet het paard dan in de kliniek gekeurd worden en mag je er bij blijven( en met rönten, moet het paard dan verdoofd worden?)
Alvast bedankt

Agnes.
Enne.. van mij hoeven die andere 2 keuringen ook niet, maar het kan ( volgens mij) geen kwaad en als ik mijn vader daar blij mee maak
hij betaald de keuringen toch