Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Udo2001 schreef:Ik heb de veearts bij mijn paard gehad, deze kon geen ernstige pijnklachten constateren op alleen een hele kleine reactie (echt nihil) hij had het dus over een spierpijn, daarbij raadde hij mij het aan om het warm te houden en eventueel wat te masseren.
Ik denk trouwens niet dat je van buiten af kan zien of het een spierscheurtje is of een verrreking. Ik neem aan dat een dierenarts kundig genoeg is, anders weet ik het niet.
Udo2001 schreef:Ik heb de veearts bij mijn paard gehad, deze kon geen ernstige pijnklachten constateren op alleen een hele kleine reactie (echt nihil) hij had het dus over een spierpijn, daarbij raadde hij mij het aan om het warm te houden en eventueel wat te masseren.
Ik denk trouwens niet dat je van buiten af kan zien of het een spierscheurtje is of een verrreking. Ik neem aan dat een dierenarts kundig genoeg is, anders weet ik het niet.
oosterhof schreef:Maargoed masseren kan niet zoveel kwaad.
Nouvel schreef:Traumeel gel is ook fijn spul voor zulk soort dingen...
) Dit wordt niet warm maar trekt wel diep in!! superspul (ook voor blauwe plekken!!) Dewi schreef:oosterhof schreef:Maargoed masseren kan niet zoveel kwaad.
Absoluut onwaar! Masseren kan in het geval van een spierscheur wel degelijk heel veel kwaad.
Veel suc-6, Dewi