zal mijn verhaal even vertellen moet het even kwijt.
gister was ik lekker met me paardje naar buiten geweest. ik kwam terug en zette mijn paarden in het weiland. rond half 8 word ik gebeld je paard zit helemaal onder de bulten maar die mensen overdrijven nog weleens maar ik hoorde nu echt dat het niet goed was dus ik gelijk erheen. ze hadden haar op stal gezet en ze zat helemaal onder de bulten echt van dr hoofd tot achterhoeven en onder de buik echt helemaal opgezet en heel dik allemaal bulten en haar mond helemaal opgezet ze zag er gewoon niet uit dus we hebben gelijk de dierenarts gebeld maar die had geen gehoor dus toen maar andere dierenarts die zou zo snel mogelijk komen. dus ik stond bij stal en opeens valt ze zo in de stal dus ik erheen legt ze haar hoofd op me been en begint heel moeilijk te ademen. ik boos op de dierenarts waarom het zo lang duurde
en ze had ook zoveel jeuk echt heel zielig. toen k daar zat dacht ik eigenlijk moet ik fotos maken zo erg ik had het zo erg nog nooit gezien. maar ik was zo snel naar stal toe gegaan dat ik het vergeten was en er ook niet weg wilde. toen kwam de dierenarts en heeft in der hals 1 prik gegeven en in de borst ook nog 2 prikken
ze moest een uur blijven staan dus toen ben ik dr lekker gaan borstelen als ik dat deed, had ze geen jeuk en begon ze zichzelf niet te bijten dus dat heb ik gedaan en na een uur werden de bulten heel iets minder.
vanmorgen ging het ook al beter ze heeft minder jeuk
de bulten zijn nog niet helemaal weg maar dat zou vandaag wegtrekken zij de dierenarts.
heeft iemand dit weleens gehad bij zn paard ?