Zoals de titel zegt; zijn paarden ongesteld? Ik vroeg dit mij af omdat ik dat nog nooit gehoord heb. Of is dat de hengstigheid?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zoals de titel zegt; zijn paarden ongesteld? Ik vroeg dit mij af omdat ik dat nog nooit gehoord heb. Of is dat de hengstigheid?
tanya89 schreef:Zoals de titel zegt; zijn paarden ongesteld? Ik vroeg dit mij af omdat ik dat nog nooit gehoord heb. Of is dat de hengstigheid?
![]()
Kenzo schreef:Paarden zijn niet ongesteld. Gelukkig niet. Ik zie me iedere maand al met een paardenluier lopen bij mijn merrie![]()
Merrie zijn wel henstig maar dan zijn ze juist vruchtbaar.

Kenzo schreef:Paarden zijn niet ongesteld. Gelukkig niet. Ik zie me iedere maand al met een paardenluier lopen bij mijn merrie![]()
eowyn04 schreef:Kenzo schreef:Paarden zijn niet ongesteld. Gelukkig niet. Ik zie me iedere maand al met een paardenluier lopen bij mijn merrie![]()
Of een grote tampon!!![]()
![]()
Nou dan blijf ik slepen, die merrie van mij die blijft momenteel hengstig.
Gek word je ervan.