Onregelmatig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSammyJo

Onregelmatig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 19:27

Hoi!
Mijn pony loopt onregelmatig links voor, tijdens het rijden en gewoon aan de hand in draf.
Het begon allemaal vorige week tijdens het rijden beet hij de hele tijd naar zn voorbeen en knikte veel met zn hoofd en zakte steeds een beetje in zeg maar (dit was in stap) toen ben ik af gestapt en even aan de hand gedraaft en hij liep wat onregelmatig, dus meteen afspuiten en eventjes stappen aan de hand, en toen terug in het land gezet, tot vandaag niet meer gereden en aan de hand was niets meer te zien, toen weer rustig gaan rijden maar ind raf beet ie toch meteen weer naar zn been en schudden met het hoofd en soms struikelen, Het is niet zo dat ik hem in de weg zit dus weer afgestapt en toen liep ie dus weer onregelmatig, toen heb ik hem weer helemaal onderzocht maar hij heeft dus nergens een verdikking of vochtophoping, ook geen warme benen of hoeven ik kan dus niks vinden heb ook de rug bekeken maar daar was ook niets mee aan de hand.. ik kan dus niets vinden
Wat kan dit mogelijk zijn? en moet ik er een veearts bijhalen?