Help,mijn paard loopt kreupel maar ik voel of zie niets!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanneblue

Help,mijn paard loopt kreupel maar ik voel of zie niets!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 09:10

Mijn paard loopt sinds ongeveer 2 a 3 weken licht kreupel en de hoefsmid heeft nog eens naar haar hoeven gekeken, maar zei dat het aan haar schouders ligt. Ik ben nou 2 weken verder en nou ligt ze bijna alleen nog maar op stal en kan amper meer staan op haar linkervoorbeen. Er is niets warms te voelen en als je ergens op drukt reageerd ze niet echt. Wie kan mij helpen en ik heb trouwens de dierenarts gebeld voor vanmiddag maar misschien kunnen jullie mij ook helpen.
ALvast bedankt.

khorizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:48

Mijn paard was ook plotseling kreupel maar er was niks te ontdekken aan zijn benen. Nu heeft hij volgens de dierenarts wat verekt in zijn schouder (uit zijn dak gegaan in de wei). En het zadel bleek niet goed te liggen en daarom overbelaste hij zijn schouder. Nu is het over en wordt het zadel deze week aangepast.
Veel succes vanmiddag bij de dierenarts.

shaneen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:37

als je paard al zo lang licht kreupel loopt haal je er toch al eerder een da bij?? helemaal als ie veel ligt dan heeft ie echt goed pijn, misschien had ie een kleine zoolkneuzing dat nu een giga hoefzweer is gewroden, had je paard er allang van af kunnen zijn en anders minimaal pijnstillers gehad, ben heel benieuwd wat de da zegt over je pard, succes