Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Ik kook nog steeds als ik aan die avond terugdenk. Maar goed, dat is persoonlijk.
Sommige artsen weigeren je voor vol aan te zien, en luisteren maar half naar jou observaties. Ik kan me daar erg kwaad om maken als dat gebeurt. Zep schreef:. Daarnaast heb ik een beetje een "gut-zo'n-grietje-complex" Ik ben nog niet zo oud, maar behoorlijk zelfstandig, en aangezien mijn paarden netjes opgevoed worden, kom ik dan alleen op de kliniek aanzetten. Sommige artsen weigeren je gewoon voor vol aan te zien, en luisteren maar half naar jou observaties. Ik kan me daar erg kwaad om maken als dat gebeurt.
Ik ga het paard een prikje geven en dan wordt hij een beetje slaperig, ja duh. Toen ik vertelde dat ik niet uit een ei gekropen was en ook wel een beetje verstand van paarden had was hij pissig en gebruikte alleen nog maar medische namen. Ik had mazzel dat ik die bij één van mijn vele opleidingen (niet afgemaakt) gehad had en dat ik het verhaal redelijk kon volgen.
chantal1 schreef:krijgen de paarden in orde
Je kunt echt lachen met die vent
Maar goed, daar gaat het nu niet over...
).Tinne"]
[quote="chantal1 schreef:krijgen de paarden in orde
Je kunt echt lachen met die vent
Maar goed, daar gaat het nu niet over...