Pavo Energyboost wie heeft hier ervaring mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kafue

Pavo Energyboost wie heeft hier ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 14:38

Omdat mijn paard weer eens op dieet is gezet door de stalhouden gaan we nu in overleg echt weer meer voeren, mijn paard is namelijk niet dik maar gespierd en valt toch op de verkeerde plaats af namelijk de schoft en de flanken. Hij is behoorlijk lusteloos en en heeft nergens zin in, nu las ik op de site van pavo over een toevoegingsmiddel genaamd energieboost ofzoiets.
Ik vroeg me af of er iemand is die hier ervaring mee heeft en of het werkt.

Miranda40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:41

Ik heb 2 jaar terug toen mijn paardje tijdens de zomer een dikke vacht had, en daardoor ook lusteloos was, energyboost gegeven. Mijn ervaring was dat het niet echt effect heeft gehad en mijn paardje het ook nog eens ontzettend smerig vond. Daarom ben ik me gaan ´verdiepen´ wat ik hem dan wel het beste kan geven. Ik heb mijn paardje nu sinds een jaar op Derby Compactbrok staan van Havens. Resultaat: mijn paardje wil weer graag voor mij werken, staat weer vrolijk op stal, heeft energie voor 10 en een hele mooie glanzende vacht. Hij krijgt 2x een kilo en ziet er perfect uit.

Kafue

Re: Pavo Energyboost wie heeft hier ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 16:05

Ahaaa.Bedankt voor de informatie.
Ik heb inmiddels pavo multifit 15 gekocht. Hopelijk werkt dat we moeten maar zien. Meer voeren doen ze nu ook op stal dat scheelt ook al behoorlijk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:55

Ik heb Multivit15 trouwens ook gevoerd, was in vergelijking met de andere supplementen niet idioot duur en mijn paard deed het er goed op!

stroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:38

hoop dat het snel weer goed gaat met je paardje bij de welkoop hebben ze een zilverkleurige zak ,ook 1 of andere energie boots wat ook goed helt deze zak is volgens mij 15 euro

Kafue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 21:50

stroo schreef:
hoop dat het snel weer goed gaat met je paardje bij de welkoop hebben ze een zilverkleurige zak ,ook 1 of andere energie boots wat ook goed helt deze zak is volgens mij 15 euro

kan ik ook wel eens naar kijken, weet je toevallig ook hoe dat heet.

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:51

Ik voer het ook, 1 schepje per dag door zijn slobber heen. Het werkt echt bij hem, na een paar dagen was hij een stuk vrolijker en actiever.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:42

ik heb ook een tijdje energy boost gevoerd. Maar ik merkte echt geen verschil.Vond het een beetje zonde van me centjes

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 13:12

felicity schreef:
ik heb ook een tijdje energy boost gevoerd. Maar ik merkte echt geen verschil.Vond het een beetje zonde van me centjes

Ik merk ook geen verschil en mijn paard vindt het ook niet lekker Ach gut