Nou het gaat weer lekker hoor.. word ik gister gebelt door iemand van stal, dat m´n paard tijdens het uit het land halen, is gemept door een pony mét slidings ijzers (weet niet hoe je het schrijft)
ze zei dag ze het wel ging schoon maken en dat ik zelf maar moest kijken of ik de DA erbij wilde halen.. de wond was een vleeswond
van 3 bij 4 cm... echt groot..
toen ik kwam verwachte ik niet zo'n grote wond.. maar er zat helemaal een gat in die spieren..vlees.. en het vel zat er los omheen. je kon zo naar beneden kijken!!
dus ik vraag aan de eigenaar wat ik er mee moet.. dus de DA gebelt
die kwam en zei dat het een flinke wond was, en heeft het gehecht.. 5 hechtingen
, en ze had pijnstillers gekregen dus ze was helemaal verdoofd.. helemaal duf, en toen nog ontstekings remmers, en dan nog op de wond wondspray en nog iets.. wit achtigs..voordat hij het ging hechten..nu mag ze niet naar buiten.. lekker met dit weer.., en maandag komt de DA weer kijken..
echt zwaar balen, want had net 3 dagen niet gereden.. en daar baalde ik al van.. dat kan nu dus helemaal nog wel even wachten.. ze sleept helemaal met haar been over de grond.. arm ding
ik moest het even kwijt.. ik heb geen foto's want het ziet er niet echt lekker uit.., misschien dat ik nog foto's maak hoe het er nu uit ziet.. zo dat ik de verandering kan zien..
xx LaaR