Ervaring met onstekkings injecties????????/

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

twins4ever

Ervaring met onstekkings injecties????????/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 22:15

Wie heeft er ervaring met onstekingsremende injecties???
Mijn paard heeft een peesblessuren gehad tussen het hoefgewricht en het straalbeentje en heeft daarvoor die injecties gehad in het (onderbeen) tussen het kootgewricht en het straalbeentje.Ik ben met mijn paard in de kliniek in Bodegraven onder behandeling.
Wie o wie????

twins4ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 12:26

helemaal niemand ???? zitten zeker allemaal op het strand ha ha ha. puf puf het is niet heet.

marcellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:42

mijn merrie heeft aan beide voorbenen artrose, ze is hiervoor ook behandeld in bodegraven. ze heeft in totaal 6 gewrichts injecties gehad. denk dat jouw paard die ook heeft gehad?? mijn merrie heeft hier super op gereageerd!! het nadeel vind ik alleen dat je nooit weet hoelang het werkt, ze kunnen er nooit geen last meer van hebben, maar het kan ook na 3 maanden weer terug zijn. ik heb er zelf lang over nagedacht voor ik dit bij mijn paard heb laten toepassen. ben er achteraf super blij mee, ze heeft de injecties 1,5 jaar geleden gehad, en ze staat nu al lekker 6 weken met een veulentje in de wei!

twins4ever

Re: Ervaring met onstekkings injecties????????/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 18:44

oke we gaan nu maandag een thermoscan laten maken hopen op wat duidelijkheid.