Zo ja waarom dan?
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maykie schreef:Min of meer wel ja... Omdat hij al 2.5 jaar verschillende blessures heeft aan 1 been en ik wilde weten of hij heel erg pijn had omdat ik dat niet duidelijk aan hem kon merken.

Eigenlijk niet met een specifieke reden gedaan, meer uit nieuwschierigheid. Ook omdat er het eea verandert is qua omgeving, ruiter etc. Ik moet zeggen dat ik van alle drie de paarden hun reading genoten heb. Er zaten heel veel kloppende dingen in en er werden ook dingen benoemd die de paragnost onmogelijk via internet kon weten. Tot specifieke karakter beschrijvingen van ruiters, handelingen, belevenissen noem maar opRUBYWHITE schreef:Ja ik, bij al mijn 3 de paardenEigenlijk niet met een specifieke reden gedaan, meer uit nieuwschierigheid. Ook omdat er het eea verandert is qua omgeving, ruiter etc. Ik moet zeggen dat ik van alle drie de paarden hun reading genoten heb. Er zaten heel veel kloppende dingen in en er werden ook dingen benoemd die de paragnost onmogelijk via internet kon weten. Tot specifieke karakter beschrijvingen van ruiters, handelingen, belevenissen noem maar op
Hoe meer ik te weten kwam hoe enger het eigenlijk werd. Eng in de zin van kloppend. Ik heb van mijn 3 paarden alle readingen op papier zodat ik het kan nalezen. Volgend jaar laat ik het weer doen en ben benieuwd wat er dan aan de situatie verandert is.
Wat ik erg apart vond was dat ze paragnost bij 2 van mijn paarden wat aan hun lv/rv voorbeen zag...nog geen week na de reading raakten die paarden kreupel aan de door haar opgegeven benen.
Apart hè?
monique05 schreef:RUBYWHITE schreef:Ja ik, bij al mijn 3 de paardenEigenlijk niet met een specifieke reden gedaan, meer uit nieuwschierigheid. Ook omdat er het eea verandert is qua omgeving, ruiter etc. Ik moet zeggen dat ik van alle drie de paarden hun reading genoten heb. Er zaten heel veel kloppende dingen in en er werden ook dingen benoemd die de paragnost onmogelijk via internet kon weten. Tot specifieke karakter beschrijvingen van ruiters, handelingen, belevenissen noem maar op
Hoe meer ik te weten kwam hoe enger het eigenlijk werd. Eng in de zin van kloppend. Ik heb van mijn 3 paarden alle readingen op papier zodat ik het kan nalezen. Volgend jaar laat ik het weer doen en ben benieuwd wat er dan aan de situatie verandert is.
Wat ik erg apart vond was dat ze paragnost bij 2 van mijn paarden wat aan hun lv/rv voorbeen zag...nog geen week na de reading raakten die paarden kreupel aan de door haar opgegeven benen.
Apart hè?
Wie heb jij hiervoor benaderd? En wat zijn de kosten hiervan? Mijn paard heeft vermoedelijk vroeger minder leuke ervaringen gehad, en ze heeft momenteel weer problemen met de trailer. Ik zou ook graag een paragnost benaderen voor haar, wellicht ook voor mezelf en of mijn katten afhankelijk van de kosten.

RUBYWHITE schreef:toevallig van de levensboom dorothea?