Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leuk he

karijn schreef:Ik denk niet dat dit epilepsie is maar laat je vriendin er een DA bij halen. Zeker als deze explosie ook haar gedrag beinvloedt op dat moment. Laat de DA ook het gehoor testen. Het kan zijn dat ze slecht hoort en dan schrikt van een geluid en daardoor zo'n explosief gedrag vertoont.
maar nu gaat het weer goed alleen ze gaat soms uit het niet uit der plaat maar ik weet ook niet hoe het kan het is mijn pony niet en dan kan ik zelf geen DA bij halen dat moet de manege eigenaar maar doen..... ze heeft nu al 2 keer raar in een stal gedaan en 2 keer toen ze vast stond en vind het nog steeds raar en ik weet soms niet meer wat ik kan doen der om en ze doet het niet in het weiland als ze der in staat maar wel soms als ze vast staat en ik ben der ffies niet of ben ergens anders mee bezig 
karijn schreef:Ze doet het alleen als ze vast staat en soms ineens tijdens het rijden? Dan kan het ook gewoon kopschuwheid zijn en angst om vast te staan. Een paard kan zomaar ineens in paniek raken. Het is zeker geen epilepsie maar een gedragsprobleem.