Utrecht verwijst door naar ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Utrecht verwijst door naar ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:07

Ja naar wie?!

Paardje van een vriendin staat in Utrecht vanwege vage kreupelheid en vandaag kreeg ze een telefoontje hoe het ervoor stond. Het paard blijkt niet helemaal goede sesambeentjes te hebben, maar is voor de rest op de harde delen in orde.
Utrecht denkt dus dat de problemen aan de zachte delen (spieren, met name de rug) ligt en heeft mijn vriendin doorverwezen naar een trainer uit Drenthe, die voor een niet al te geringe prijs per consult (€85,-) haar zou kunnen helpen met het rijden en opbouwen van de spieren. Maar nu heeft zij de naam van deze trainer niet kunnen verstaan!

Weet iemand hier misschien wie ze bedoelen en heeft deze persoon misschien een website oid?
Alvast bedankt!

Koblenz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:10

ik zou geen idee hebben, maar kan ze niet beter nog een keertje naar Utrecht bellen. Als je dalijk de verkeerde te pakken hebt dan maakt die het misschien alleen nog maar erger. Veel succes met de zoektocht nog

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:14

Inderdaad gewoon even bellen.

Georgette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:16

Zoals de rest al zegt, gewoon nog even naar Utrecht bellen, lijkt me niet zoveel moeite...

Ragne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 21:56

Ja natuurlijk belt ze morgen weer even! dat lijkt me logisch, maar toch bedankt...Ik dacht gewoon misschien weet iemand het hier en dan kon ik misschien wat meer informatie voor haar ritselen alvast