Mijn vrienden is een rijdje geleden met haar paard gevallen. Hierna liep haar paard niet meer goed. Ze is naar een dierenarts geweest en die denkt dat het paard misschien ruggenmerg letsel heeft opgelopen *het paard had nl. geen goede coordinatie meer in het achterbeen). De dierenarts heeft haar naar een acupenturist verwezen..
heey heeft iemand ook ervaring met ene rodinde (achternaam ben ik even kwijt ) vlak bij wolvega (oldeholtpade ??) daar moet ik heen met sandra doei doei
rodinde hogenraad bedoel je? qua acupunctuur kan ik er niks van zeggen, maar ik weet dat ze met hamers een soort chiropractie doet (kraken), en daar ben ik een heel groot tegenstander van
Ben toevallig net woensdag geweest met Jumper. Twee maanden geleden is klinische hoefkatrol geconstateerd, maar naar mijn gevoel zaten er ook veel problemen in de rug. En dat werd bevestigd door de acupunctuur meneer... Hij vroeg na de behandeling of Jumper vroeger misschien een ongeluk had gehad. Dat is niet echt zo, maar 4 jaar geleden bij de koliekoperatie is ie wel twee keer heel hard gevallen, dus het kan goed zijn dat daar een oorzaak zit. Bovendien kwamen we er vorige week achter dat mijn zadel niet goed was en dat helpt natuurlijk ook niet echt mee bij een pijnlijke rug... Ik ben bij Jean Yves Gurray geweest, in Duitsland. Schijnt een bekend iemand te zijn. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar mensen hier uit de buurt hadden goede ervaringen met hem. Over twee weken moet het over zijn, anders moet ik nog een keer terug komen. En anders over 4 a 5 maanden terug ter controle. Een behandeling kost 65 euro, dus vergeleken met alle DA die ik al tevergeefs geconsulteerd heb, viel dat erg mee
Rodinde heeft toen mijn paard behandeld begin februari, door middel van acupentuur en " hamers", maar eigenlijk heeft heet maar een paar maanden geholpen. We zijn nu weer terug bij af dus dat doe ik ook niet meer, een rit van ongeveer 2 uur (heen en weer) en een hoop geld kwijt, ruim 200 euro .
Volgende week komt Heleenxx hierop bokt langs bij mij paard (niet voor acupuntuur, maar osteopathie) en heb goede verhalen over haar gehoord en gelezen hier op bokt
Mijn hond is een paar jaar geleden geholpen door een acupuncturist die tevens dierenarts is.. wow, wat een resultaten!! Ik geloofde er niet in, totdat ik mee ging. Je moet echt goed uitzoeken wie je neemt, genoeg kwakzalvers!!