geen pas wilde ze meer verzetten en ik kreeg haar dus niet mee, gelijk de dierenarts gebeld en die kwam ook meteen.Hij had het vermoeden dat haar knie op slot was gesprongen en probeerde met duwen en trekken het terug te krijgen. Ze had zoveel pijn dat ze gewoon stond te kreunen, dat werkte dus niet. 3 spuiten met spierverslappers en veel duw en trekwerk later dacht hij dat er iets terug schoot maar ze bleef op drie benen lopen en had vreselijke pijn. Daarna heeft ze pijnstillers gehad en heb ik haar op stal gezet. Vanmorgen zijn we naar de kliniek gereden, daar aangekomen sprong ze op 3 benen de wagen uit, echt vreselijk om te zien!
Foto's waren in orde geen bosplinters of fracturen te zien gelukkig maar wel een zwelling. Waarschijnlijk was er toch iets van bot verschoven en uiteindelijk ook weer teruggeschoven. Ze heeft pijnstillers gehad en moet nu op boxrust. Van de week mag ze 1 rondje per dag stappen en dat moet ik opbouwen. Over 2 weken komt de dierenarts weer kijken. Ze staat nu op stal en af en toe gebruikt ze het been weer iets. De banden die om de knie zitten hebben een grote opdonder gehad dus dat moet weer genezen. Ik hoop dat het van de week beter gaat. De dierenarts zei dat ze gruwelijk
veel pijn heeft... Vond ik heel erg om te horen maar nu heeft ze pijnstillers gelukkig.Heeft iemand nog ervaring met zo'n blessure?