Ik heb dit onderwerp al gezocht met de zoekmachine. Ik kom 1 onderwerp tegen, maar als ik die open, kom ik uit op een algemene pagina. Dus hierbij nog een keer een vraag over Besterly.
Ik hoor nl. tegenstrijdige berichten over dit voer. De ene zegt dat het het goedkoopste van het goedkoopste (wil natuurlijk niet zeggen dat goedkoop slecht is) is en dat het geen goed voer is. De ander zegt dat het juist 1 van de beste merken is. Hoe kan ik er achter komen wat nu waar is? Wat zijn jullie ervaringen met dit voer? Ben trouwens ook erg benieuwd wat het kost.
Ik heb goede ervaring met Besterly Vicalic en Herbic. In vitalic zit extra vit. en min. waardoor je minder brok hoeft te voeren en je paard toch alles binnen krijgt. Eigenlijk net zo als de Pavo ijslanderbrok, alleen is die ongeveer 2 euro duurder. Ik heb ook gemerkt dat een van mijn paarden duidelijk minder plast, de stal is veel schoner sinds ik ben overgestapt van Havens naar Besterly. Dus of er minder zout of iets dergelijks inzit weet ik niet maar het is mooi meegenomen.
Theoretisch zou dat kunnen, maar die indruk heb ik niet. Ze ziet er perfect uit (zeker niet alsof ze vocht vasthoudt) en ze drinkt ook niet meer of minder dan voorheen.