Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar hielp helemaal niks.. Had juist het rare idee dat ze het daar erger van kreeg.. Lina schreef:paard heeft waarschijnlijk hele gevoellige mondhoeken. Je kunt het beste voor het rijden de monhoeken schoonmaken met water en dan insmeren met vaseline (ook in de hoekjes) . Na het rijden weer schoonmaken en dun laagje aanbrengen..
Heb geen foto waarop je haar bit goed kunt zien helaas.. Wel bedankt voor jullie tips! Zal ze allemaal eens met haar nalopen
dondeyne schreef:Ook al geprobeerdMaar hielp helemaal niks.. Had juist het rare idee dat ze het daar erger van kreeg..
dondeyne schreef:Ja we doen er inderdaad ook al vaker vaseline op, en dat lijkt soms ook wel te helpen. Vind het gewoon zo raar dat ze zo'n gevoelige mond heeft. Ze heeft geen watertrens, maar wat wel weet ik niet precies uit mijn hoofd. Ik zal het eens uitzoekenHeb geen foto waarop je haar bit goed kunt zien helaas.. Wel bedankt voor jullie tips! Zal ze allemaal eens met haar nalopen
Misschien een goede labello voor haar kopen