Roos, droge huid? Remedie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Roos, droge huid? Remedie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 20:25

Beste medebokkers

De laatste tijd merk ik dat Warina redelijk wat droge roos heeft, niet alleen bij de manen maar eigenlijk over het hele lichaam.
Nou ben ik even wat dingetjes na gaan lopen...
-opgedroogt zweet kan het niet zijn... na het rijden wordt madam namelijk weer helemaal tiptop geborsteld en zweetloos terug in stal gedeponeerd
-Voeding denk ik ook niet, goede biks en ze krijgt de laatste tijd ook afgewisseld af en toe levertraan en zonnebloemolie door haar slobber.
Verder krijgt ze zowiezo altijd pavo totalsupply erdoor en wat zeewier.
-af en toe haal ik een baby-doekje over d'r vacht.

Nou heb ik tea-tree shampoo in huis maar met dit weer wil ik haar echt niet wassen... veel te koud voor mijn mutsje
Weten jullie toevallig nog andere middeltjes e.d. die je op de vacht kan gebruiken tegen de roos of droge huid?
Zo ja... dan hoor ik het gaarne

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 06:46

Lijkt ze ook last te hebben van jeuk etc. ? Een vriendin van mij gebruikt Jeukbalsam van Hoba Cultura, is bij jeuk, schilfers etc.

mayjan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:59

Ik hou dit topic even in de gaten.
Ik ken ook een pony die heeft er ook heel erg last van, maar zij is al 28 jaar! Ik zou ook niet weten wat ik met haar moet doen!.
Ze heeft btw ook zomereczeëm!!

c_alsemgeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 22:04

Die van mij is ook al 27 hoor Je zal het niet zeggen als je d'r ziet... maar toch

Jeuk lijkt ze helemaal niet te hebben... ze zit ook nooit te krabben ergens tegenaan ofzo.
Maar waar kan je dat jeukbalsam kopen? (online?) dan kan ik even een beetje de beschrijving doorlezen

*edit: spelfoutje... Jeul ipv jeuk *