Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kosten het iets van 80 euro...
Olympia96 schreef:!!! Ik snap het even niet... Gaat dit over de castratie van een hengst? Of van een olifant???![]()
Toevallig hebben mijn buren vorige week 2 hengsten gecastreerd. Nou ja, laten castreren door de DA. De kosten? 95 euro per paard. Vind ik persoonlijk een erg ander bedrag dan het genoemde. Of heb je een superspeciaal geval ofzo? Ook ivm het herstellen?
De beide hengsten van m'n buren liepen een half uur na de castratie gewoon in de wei. De ene had helemaal nergens last van (was gelijk druk aan het draven en galopperen), de ander heeft nog even gebloed. Merkwaardig hoor... Heb je een toelichting? Ben een beetje nieuwsgierig geworden...

Pipo schreef:Maar thuis onder narcose en liggend? Lijkt mij niet dat ze via de lies geopereerd zijn, want hygienisch is dat niet.
SuperPepeijn schreef:Ik vind het eigenlijk wel wat voor jou om de kliniek te bellen en gewoon te vragen waarom er zo'n prijsverschil is!

Pipo schreef:Ze konden niet uitleggen waarom dit prijsverschil er was
Lekker vaag.