oude draad wond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bol

oude draad wond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 07:56

Wie heeft er een paard/pony met een draad wond op de benen wat hebben jullie er aan gedaan, en had/heeft jullie paard/pony blijvende shade aan de benen.

Morgen moet ik naar de kliniek met mijn paardje heeft draad wond bij vorige eigenaar op gelopen waar niets mee is gedaan ,nu loopt ze niet goed .Laat foto,s en scan maken om te kijken wat voor shade er in het been zit.

MlizS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:17

wat erg zeg erngstig!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:20

Mijn paard is op onze 2e buitenrit door 3 prikkeldraad hekken heen gevlogen. Ze heeft er niks schadelijks aan overgehouden behalve hele lelijke striemen op haar been

mayjan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:48

Hm,, wat vervelend zeg!!
Ik weet niet zo goed wat je en nu mee moet doen, maar dat weten ze vast wel bij de kliniek!!
Succes met je paardje!

boemel

Re: oude draad wond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:42

Mijn paard is 10 en heeft al 2-jarige in het draad gezeten.
Ik weet niet wat ze er aan gedaan hebben, ik heb haar als 5-jarige gekocht. Het is wel goed zichtbaar doordat het verdikt is en er dikke littekens zitten.

Mijn paard is gelukkig nooit een pas kreupel geweest en heeft er ook geen last van. Ik heb alleen het idee dat als ze veel op stal staat er een beetje meer vocht op die plek blijft zitten.

Succes met je paardje. Hopelijk valt het mee.

ikke20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:30

mijn pony is bij de vorige eigenaar ook door prikkeldraad heen gegaanen vast komen te zitten met der linkse achterbeen. je ziet het wel hebben het toen 1 x per week gespoten met ontsmettingmiddel omdat ik er toen niet vaker heen kon en de eigenaar kon er niet bij komen, je ziet het wel maar ze heeft er geen last van