Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Phante schreef:De DA is geweest, en hij heeft gelukkig niks aan zijn pees, maar een hoefzweer..

MarchaL schreef:Phante schreef:De DA is geweest, en hij heeft gelukkig niks aan zijn pees, maar een hoefzweer..
Pfff, gelukkig zeg! Een hoefzweer is ook zeker niet fijn voor je paard maar over het algemeen wel een heel stuk sneller/makkelijker verholpen! Maar leuk is anders natuurlijk
Phante schreef:Ik heb de hoefsmid er even snel naar laten kijken woensdag, en die zei meteen hij heeft iets aan zijn pees.
Phante schreef:De DA is geweest, en hij heeft gelukkig niks aan zijn pees, maar een hoefzweer..

Toekie schreef:Phante schreef:Ik heb de hoefsmid er even snel naar laten kijken woensdag, en die zei meteen hij heeft iets aan zijn pees.Phante schreef:De DA is geweest, en hij heeft gelukkig niks aan zijn pees, maar een hoefzweer..
Aparte situatie. Ik bedoel, is de hoefsmid dan niet een beetje voorbarig geweest met zijn conclusie?
Maar gelukkig valt het mee.

) 
Palhaço schreef:maar waarom was zijn pees/been dan dik??
(gelukkig is het 'maar' een hoefzweer, die zijn makkelijker te verhelpen en minder ernstig vaak)