ik heb net wedstrijd gehad en me pony deed niets anders dan bokken en als hij stil stond ttrapte hij alleen maar naar z'n buik.... is dit misschien een teken van koliek? hij staat soms ook in een wei waar heel wat zand hopen liggen en waar een beetje gras op groeit en dat gras plukt hij er vanaf en krijgt natuurlijk ook wat zand binnen.... zou dit koliek zijn???
oke maar hij bokt eigenlijk nooit en toen die stil stond trapte hij steeds naar z'n buik.. war kan dat aa liggen dan? want er zaten helemaal geen vliegen
maar hij reageerde echt met dat bokken steeds als ik hem aan spoorde dus ik had al snel mijn sporen van me laarzn gehaald e toen was het ook al wat minder...
mijn vz pony heeft woensdag koliek gehad en toen ging hij ligen en heel erg rollen en zweeten hij had het heel erg de veearts was er 1:30 mee bezig geweest hij moest bijna naar duitsland voor een oparatie als we dat deden maar ik denk dat die van jou ook wel een koliek aan val had
Hee marloes. Heeft hij ook geen wondjes ofzo ? of een teek ? vliegen kan ook .. mugjes misschien? leonardo doet dat ook de hele tijd .. behalve met rijden dan. En was eigenlijk best toevallig , want dat was ook donderdag, ik ging hem even poetsen buiten en hij zat ook de hele tijd onder z'n buik te schoppen. Misschien dat het ontzichtbare mugjes zijn Grapje. Succes!
ik heb heel z'n buikje gecontroleerd........ en helemaal niets gevonden helaas......en mugjes of vliegjes dacht ik op het begin ook maar ik heb heel die dag geen insectien of iets gezien...... maar hij heeft er gelukkig al heel wat minder last van want hij trapt nog maar heel soms naar z'n buikje