naar achteren strekken pony??please reactie!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miekuh

naar achteren strekken pony??please reactie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 12:14

ik heb zonet een topic gelezen waarbij een pony naar achterstrekt met de voorhoeven overelkaar en de achetrbenen gewoon blijven staan.
verder gooide die pony zich ook tegen de wand van de boz aan..

nu ben ik wel erg geschrokken want mijn pony strekt zich zo ook wel eens.. nu 1x gezien trouwens.. verder is er niks met haar aan de hadn ze schuurt niet of gooit zich tegen de boz aan en ze heeft ook nog nooit koliek gehad..
zou dit iets ernstigs kunnen zijn???
please reacties???

miekuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 12:19

kan eht ook gewoon zijn dat ze spierpijn heeft of zich gewoon even wil strekken???????

Esther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:47

Ook paarden rekken zich uit als ze een dutje gedaan hebben of even hebben staan suffen. Daar is niks ergs aan, hoe je je geen zorgen over te maken.

Als je pony er erg onrustig bij is en zich laat vallen enzo dan moet je wel snel de VA bellen.

Boutje

Re: naar achteren strekken pony??please reactie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 06:44

Niks aan de hand hoor! Mijn oudje strekt zich zo elke morgen als ik kom voederen, ook met de voorbenen over elkaar, en ook de pony van mijn dochter doet het wel. Gewoon eens lekker uitrekken .

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:21

Moet je die vos van mij af en toe zien, soms denk je haast dat ze van de benen gaan maar ze vindt het gewoon lekker!

miekuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 19:27

okey