Hoelang duurt het nog voordat......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

veulentjes

Hoelang duurt het nog voordat......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 20:30

Mijn paard heeft laatst een wond bij haar been gekregen door een hek.
Ze liep toen helemaal niet goed en dus haalden we er een veearts bij die ons een medicijn gaf. Dit medicijn moest ik 5 dagen geven het is poeder. NU moet ik eigenlijk stoppe....

Maar het is nu een week geleden maar mijn paard loopt met stap wel weer goed maar met draf nog helemaal niet.. Hoelang gaat het ongeveer nog duren denken jullie? komt het ooit nog goed?

mariska32

Re: Hoelang duurt het nog voordat......

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:45

ik denk dat met deze info niemand je advies kan geven.

quinoa

Re: Hoelang duurt het nog voordat......

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:25

Nou ik zou gewoon de DA raadplegen

shaneen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:31

je paard kan ook nog last hebben van de wond! die kan erg trekken waardoor ze niet goed loopt, je geeft idd wat weinig info, dus een antwoord is moeilijk, is het been dik, watvoor wond was het, en het medicijn was dat antibiotica of een pijnstiller? waar zit de wond en wat is er geburd waardoor de wond is ontstaan?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:14

Idd meer info, wat je nu zegt is nog iets te vaag om te kunnen verklaren, zeggen etc. En als je twijfelt even de DA raadplegen.
Maar kom eerst maar eens met meer info; Wat voor wond was het precies? Ter hoogte van waar op haar been? En die medicijnen, was dat een pijnstiller of een anitibiotica?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:14

Lees nu dat ik een beetje de woorden van Shaneen herhaal ; Onbewust, denk er hetzelfde over.