merrie met een abces in de buik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

johno

merrie met een abces in de buik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 14:06

hallo,

wij hebben een merrie staan die we proberen drachtig te krijgen,alleen lopen we nu tegen een groot probleem aan.
Er blijkt een abces van het formaar voetbal tegen de baarmoeder te zitten,3 week geleden zat er nog niets en nu dit dus.
Verschillende dierenartsen incl. emmeloord hebben er naar gekeken en weten absoluut niet wat het is,iedereen denkt een grote zak met pus maar zoiets als dit hebben ze nog nooit gezien.
Ze weten dus ook niet wat de beste behandelmethode is,ik heb nu een afspraak gemaakt in utrecht en hoop dat die weten wat te doen.
Een ding is zeker als we niets doen gaat ze dood als de boel doorbreekt,ze wordt sowieso steeds minder fit op het moment.
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets meegemaakt,en wat is er eventueel aan te doen.

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:09

Een abces is niets aan te doen. Faculteit Utrecht weet daar wel raad mee. Hopen dat het niet opengaat want dat zou wel eens slecht kunnen aflopen. Rustig houden lijkt me het belangrijkste dus.
sterkte ermee!

shaneen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:43

emmeloord weet het niet? kan ik me eigenlijk niet voorstellen, ik zou emmeloord altijd boven de faculteit verkiezen!! heeft je merrie koorts? is ze al eerder gescand en toen zagen ze niets? en nu in ene wel? ik ben heel nieuwsgierig laat ff weten hoe het afloopt.. succes

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 01:05

Mijn merrie staat nu in utrecht, met een buikbreuk, ben erg tevrede over ze, erg kundig ondanks het rottige bericht wat ik kreeg.
Ik hoop dat ze het kunnen verhelpen, hou ons op de hoogte, misschien zie ik je daar.