Vanochtend waren er minder bulten, d'r hals was weer glad, en op d'r schouder en rug zaten nu een aantal grotere 'schijven' i.p.v. heel veel bultjes. De verhoging was iets gezakt (38,4), d'r rug was niet echt pijnlijk meer, d'r schouder nog wel behoorlijk. Die was ook nog warm.
Overleg gepeegd met de DA, en die vond het als een allergische reactie op een insectenbeet ofzo klinken. Omdat het vanochtend al ietsje minder was dan gister en ze verder goed te pas is en eet, besloten we even af te wachten.. Ik ga d'r zo binnen zetten want het weer is inmiddels behoorlijk slecht hier nu en hoewel ze volledig ingepakt staat in d'r regendeken met hals, vind ik het toch prettiger dat ze binnen staat met die verhoging.
Als ze iets tegen de reactie zou krijgen zou dat prednison worden en aangezien ze daar vorig jaar meer dan genoeg van gehad heeft wilde ik dat ook maar niet direct doen. Eerst maar even zien of ze't zelf kan afvechten en vanmiddag zoek ik nog even uit of ik iets homeopatisch kan halen wat haar daar bij kan helpen.