dikke bil door injecties (anti biotica)?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pilou

dikke bil door injecties (anti biotica)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 20:38

mijn paard heeft een aantal injecties in haar bil gehad (zeg maar 4 spuiten) en nu is de hele bil dik, wel over een stuk van 40 cm........ zou dat door de anti biotica spuiten kunnen komen? Het begint van z'n nier en loopt dan omhoog. De spuit heeft hij midden in z'n bil gehad (Bovenop) en die plek voelt ook iets warm. Hij loopt verder goed, de koorts is weg maar nu zit dit er

DGKstudent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:22

ze kunnen idd een voorbijgaande zwelling of weefselreactie ontwikkelen na een injectie. je kunt het evt. afspoelen met koud water.
het trekt wel gewoon weg.
suc6!

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:01

Had mijn paard ook na penicilline injecties in de borst, zat een mini voetbal.
Hij stond dag en nacht buiten en door beweging slonk het snel..
Beterschap!

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:54

Mijn paard kreeg een antibiotica-kuur van 12 dagen. Werd om en om in de borst en billen gespoten. Kreeg soms ook een dikke plek, ls ze net de spieren aanspannen tijdens het spuiten kun je een gezwollen plek krijgen. Trekt vanzelf weg

pilou

Re: dikke bil door injecties (anti biotica)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 19:23

ok bedankt, ben ik weer gerust gesteld.

De koort is weg, het snot ook Toch raar, hij kreeg eerst koliek (darmen lagen bijna stil), gevolg door een luchtweginfectie....... volgens de DA hoort het bij elkaar. Maar hij is weer bijna het ventje, op een dikke bil na het ziet er alleen raar uit, net of hij helemaal scheef is. Verder staat hij nu weer lekker buiten, dus zal het sneller wegtrekken.