Onze paardenstel komt allemaal bij Bodegraven, absoluut een goede kliniek. En we komen vaak ook bij de kliniek in Leiderdorp voor medicijnen/antibiotica/zalfjes etc.
Meursing vindt ik ook geen aanrader, zelf heb ik Maree en ben daar tot nu toe tevreden over. Maar waar de een goede ervaringen mee heeft, heeft een ander slechte ervaringen mee. Van Schie/Van Toor in Wassenaar schijnt ook erg goed te zijn en de verhalen die ik over Bodegraven hoor zijn ook positief.
Ben ook niet echt blij met Meursing en ken genoeg mensen die dit helaas ook vinden. Maar,..., BODEGRAVEN, is echt goed. Mijn paardje wordt er behandelt en ook die van mn lerares (lt-amazone) Ze zijn heel breed, goede artsen plus fysio, manuele therapeuten en hoefsmeden.
Zoek je echt een kliniek voor bv kreupelheden of een veearts die je belt om langs te komen als je paard koliek heeft ofzo? Voor die eerste optie heb ik zeer goede ervaring met van Schie en van Toor (De Raaphorst) uit Wassenaar en voor de tweede optie met de Delta kliniek uit Maasland.
ik hoor van veel mensen dat meursing misschien niet altijd even aardig is (persoon) maar goed in zijn vak. Ik heb vollears gehad maar die wil iets te graag.
Bodegraven is inderdaad goed, maar zelf kom ik niet echt uit de buurt, voor spoedgevallen laat ik een DA uit de omgeving komen. Voor kreupelhede e.d. ga ik naar Bodegraven.