Tivoli had al een hele tijd een bult op z'n schouder. De DA had het een paar keer ingespoten maar daar ging het dus niet van weg. Aangezien Tivoli nog steeds met een peesblessure loopt hadden we besloten om die bult nu toch maar weg te laten halen. Dat is vorige week gebeurd. Het was een behoorlijk brok wat eruit kwam. Vanochtend kreeg ik de uitslag en het blijkt toch een tumor te zijn. De precieze benaming ben ik helaas weer kwijt... De DA zei dat hij goed ingekapseld had gezeten en dat ze alles hebben weggesneden en dat het in ieder geval goed is dat hij eruit is. Het lab gaat nog een test uitvoeren en dat hoor ik nog. Ik ben me alleen wel doodgeschrokken en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik kan alleen maar hopen dat dat ding nooit meer terugkomt.
Dank je. Ik geloof niet dat het goedaardig was. Maar ze gaan nog een kleurentest doen (geen idee wat ze dan bekijken), dus dat hoor ik nog. Gefeliciteerd met Utah!
Het blijkt een mastceltumor te zijn. Maar daar heb je ook weer verschillende types in die meer/minder agressief zijn. Ze weten nog niet wanneer de uitslag van de tweede test komt, ik moet maandag weer bellen.
Nou, het bleek dus helemaal geen mastceltumor te zijn maar een histiocytoom. En het is goedaardig!!! *Bouwt feestje* *o/* Pfff, ben echt wel opgelucht nu!