staart, dat heelde maar niet (nu kleine 2 weken terug) en later is hij gaan schuren.. het zijn nu wondjes. en vandaag
stond ik erbij dat de eigenaar zijn staart ging afspoelen met water (ik was aan het wachten want ik wou daarna de afspuitslang) kwam ze tot de ontdekking dat er allemaal wormpjes (kleine witte wormpjes) in de staart zaten (het is een fries met een dikke volle staart) rondom de wondjes/in de wondjes..
ze heeft de dierenarts gebeld, en die zei dat het neit besmettenlijk was en dat ze moest wassen met imaverol en dat het over zou gaan dan. en de dierenarts komt ook niet langs, dat vind de eigenaar ook niet nodig.
maar ik vertrouw dat mens niet, ook óf ze wel ontwormt... (de eigenaar van die fries he..)
ik twijfel eraan of die wormpjes nouw van binnen uit komen of dat het larfjes zijn van een insect.
nu is mijn vraag aan jullie..
ik wil denk ik een halve wormenkuur gaan geven, maar omdat mijn paardje dat 1,5 maand geleden nog heeft gehad, is dat dan niet slecht?
mijne weegt ong. 450 kilo, dat ik nu dan voor 200 kilo geef.????
ik ben zo bang dat mijn paard het ook krijgt..
ze staan ook bij elkaar in de paddock namenlijk
(want voordat ik ertussen kom op het spreek uur, bij de dierenarts, en ik werk ook overdag, zou ik ma pas kunnen bellen.. vandaar me vraag hier op bokt)
..)

Komt wel goed hoor! Kan je niet met de eigenaar iets bespreken sowieso over goed ontwormen?