Wou zelf een topic hierover opengooien maar zag deze en vond het dan misschien niet meer nodig.
Ik merkte aan mijn paard toen ik hem van stal haalde sóchtends dat hij weer wat trilde aan zijn achterhand ( deed hij toenik pas had paar maanden geleden heel vaak ) en vond hem al wat vreemd. Gepoetst, opgezadeld en gaan rijden buiten. Vond hem wat raar draven maar dacht dat het aan het pad lag ( met wat kiezels ) en heb een galopje gedaan en merkte niks. uiteindelijk afgestapt na 3 minuten en ff laten draven en zag het al.. Aan de hand terug gelopen en liet stalmens
zien en zei het ook al.
Hij zakt als het ware licht door zijn rechtervoorbeen heen in draf. In stap zie je het bijna niet maar in draf heel erg. Galop weet ik niet. In de wei zie je het ook bijna niet maar op het harde weer wel.
Ben nu sinds gisteren iedere dag 5 minuten op het harde aan het stappen enz..
Ik dacht zelf inderdaad om over een week , mocht het niet over zijn, de DA te laten komen.
De pony had de dag ervoor trouwens met een 2 jarige hengst in de wei gestaan en had wat oppervlakkige wondjes en vermoed dat hij een trap tegen dat been heeft gehad ?