hij is vrij koel onder het rijden en vindt het in het bos heel leuk. maar ook wel spannend. maar echt super leuk de heletijd oortjes naar voren. gister hij had weer 3 keer geplast. in 4 uur. ook ging die gapen toen ik met hem aan het stappen.
Die van mij plast ook altijd 1x als we naar buiten gaan en ze poept 2x. Maar ze plast maar 1x in 2 uur ofzo. Misschien zit je te ver naar achteren met je zadel en drukt het zadel op z'n nieren?
ik had het vandaag nog even na gevraagt en dat gapen en plassen, was waarschijnlijk suiker of zout te kort. we gaan een zoutblok en mineralenblok kopen en druivensuiker bij voeren als we een lange rit gaan maken
cesara aan wie heb je dat gevraagt een dierenarts? Mijn paard plast ook de laatste tijd wel heel erg veel. Gewoon met rijden twee a drie keer, een lange plas. Het drinken is hetzelfde gebleven. Hangt wel een zoutblok en een mineralenblok in de stal.
Ik weet niet hoe jullie dierenarts is maar die van ons wil eigenlijk altijd dat je toch even je paard laat zien. Maar als je iets meer weet dan hoor ik het graag van je.