Nu is mijn vraag, weet iemand wat het is en moet ik gewoon doordraven en dan teugels wat langer laten of moet ik hem laten stappen, stil laten staan..?
als je meer moet weten moet je het maar even zeggen

Groetjes. Inge
* staat het hier goed? *
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

machie schreef:ik zou uitzoeken waarom hij hoest. Heeft ie dat altijd al gedaan? Of alleen in de zomer?

Christah schreef:Duncan doet het ook. Sinds kort, hij hoest dan inderdaad door zn neus, met zn mond wel open, beetje een slijmerige hoest. Je ziet het dan helemaal vanuit zn buik komen. Echt heel vreemd. Ook inderdaad na het losrijden, als ik ga aandraven. Of het nou in de rijbak is, in de wei of op de weg, hij doet het elke keer. Een minuut ofzo, en daarna niet meer. Vraag me inderdaad ook af wat het is. Hij doet het sinds dat het beter weer is.
Wat kan het zijn, misschien iets met het mooie weer? Soort van paardenhooikoorts?
bij mij is het echt precies hetzelfde, maar dan ga ik aandraven, gaat hij 'proesten' laat ik hem weer stappen.. moet ik dan gewoon doordraven? want soms heb ik ook wel eens het gevoel dat hij zich dan ''aansteld'' dan gaat hij expres hoesten zo van: dan hoef ik lekker niet door te draven..