Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 
Er hangen ook allemaal velletjes aan zijn piemel... Ik ben laatst met een spons en water in de weer geweest, maar dan is het maar ff schoon en is het zo weer vies...
Als je aan zijn koker zit vindt hij het niet erg, maar hij trapt als ik zijn piemel schoon probeer te maken als die eruit hangt. Beetje vies verhaal, maarja...
Wie heeft er tips ?? Maxielover schreef:Heeft iemand ook enig idee hoe je de koker goed schoon kunt maken ? Mijn paard heeft nl. veel smeer in de koker en dat is niet echt fris...Er hangen ook allemaal velletjes aan zijn piemel... Ik ben laatst met een spons en water in de weer geweest, maar dan is het maar ff schoon en is het zo weer vies...
Als je aan zijn koker zit vindt hij het niet erg, maar hij trapt als ik zijn piemel schoon probeer te maken als die eruit hangt. Beetje vies verhaal, maarja...
Wie heeft er tips ??
luxje schreef:het paard dat ik op dit moment rij heeft er ook een paar keer last van gehad. de DA zei toen dat het kwam door slechte hygiëne (eigenaresse doet/deed niets met paard, ook geen stal uit mesten.
maar als ik jullie verhalen zo lees, zal dat bij die van jullie niet het probleem zijn..
heb ik alleen nog een vraag over de hydrocotiderm: dit spul mag je toch eigenlijk alleen voor een korte periode (max. 14 dagen) en dit test toch ook positief op een dopingtest..of zit ik er nu helemaal naast
nicole18 schreef:Mijn shet heeft op dit moment ook last van een dikke koker en een dikke hobbel voor zijn koker (dus onder zijn buik). Als ik eraan zit vind hij het erg lekker. Het rare is alleen dat die hobbel onder zijn buik 's ochtends weg is en in de loop van de dag wordt ie weer groter. Zijn koker is nu wel dunner geworden. Ben zn koker nu 3x per dag aan het spoelen.
nicole18 schreef:waar kan je dat halen? bij de da?